Uw financiële administratie uit handen geven? Dat doet u als ondernemer niet zomaar. Wij van A-DR begrijpen dat.
Uw financiële administratie uit handen geven? Dat doet u als ondernemer niet zomaar. Wij van A-DR begrijpen dat.
A-DR neemt voor alle ZZP’ers en MKB’ers de complete administratie, jaarrekening en fiscale aangiftes professioneel uit handen tegen een vaste lage prijs. Overstappen met uw huidige administratie naar A-DR verzorgen we gehéél gratis.
De boekhouding is de ruggengraat van de onderneming. Niet alleen slechts een fiscale verplichting, maar vooral de weergave van het welzijn van het bedrijf. Analyse van de cijfers geeft aan waar de kansen en waar de problemen liggen. Regelmatig geven wij u een kort overzicht van de baten en de lasten. Daarnaast kunnen wij U bedrijfseconomische adviezen geven waarmee U zich verder kunt ontplooien. Voor dit alles is een adequate boekhouding de basis waarmee wij werken.
Met administratiekantoor A-DR heeft u naast onze persoonlijke dienstverlening ook nog eens de mogelijkheid om gebruik te maken van ons boekhoudpakket. Het boekhoudpakket kunnen wij aanbieden omdat wij lid zijn van de brancheorganisatie VaKeBa.
Ons team staat voor u klaar, met ruime kennis en ervaring zorgen wij dat uw administratie op orde blijft. Onze aanpak en methodes werken. Hierdoor zijn wij een gezond en groeiend bedrijf. Door diverse samenwerkingsovereenkomsten hebben wij op elk gebied de juiste kennis. Administratiekantoor A-DR heeft klanten in diverse sectoren in het MKB Segment. Ons administratiekantoor is voornamelijk actief in de regio van Utrecht, Gelderland en Zuid-Holland.
Zit u een tijdje zonder financieel manager, dan kunnen wij snel zorgen voor een goede interim financieel manager met veel werkervaring op het gebied van analyseren financiële cijfers en leiding geven.
Een juiste financiële administratie is essentieel voor een bedrijf. Hierbij maakt het niet uit of u een beursgenoteerd bedrijf of een kleine zelfstandige (ZZP) bent. De belastingdienst eist een goed overzicht.
Tegenwoordig dienen de fiscale aangiften (OB,IB en VPB) te worden ingediend in XBRL formaat. Natuurlijk geeft onze professionele software ons daar de mogelijkheid toe. Daarnaast levert deze software heldere rapportages.
Soms hebben ondernemers een tussentijdsverslag nodig voor bijvoorbeeld het kopen van een huis of willen gewoon weten hoe ze ervoor staan. Aangezien wij per kwartaal de financiële administratie van onze klanten verzorgen.
De meeste bedrijven zijn niet verplicht een jaarrekening te laten opstellen. Toch stellen wij voor bijna al onze klanten wel een jaarrekening samen.
BV’s dienen de (verkorte) jaarcijfers op te laten nemen in het handelsregister van de KvK (Kamer van Koophandel). Vanaf boekjaar 2015 zal dit ook in het XBRL-formaat moeten worden gedaan.
Als u 1 of meer werknemers in dienst neemt, moet u een loonadministratie gaan/laten bijhouden. Deze administratie moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Dat is onder meer nodig om de belastingdienst te voorzien van de juiste informatie.
Door ons lidmaatschap bij VaKeBa kunnen wij u voordelig een boekhoudpakket aanbieden. Hiermee is zowel voor u als voor ons met 1 druk op de knop zichtbaar hoe het is gesteld met uw bedrijf. De verwerking van de gegevens zal via het boekhoudpakket dan ook een stuk sneller gaan waardoor u kunt profiteren van onze kortingen.